Administratie

Een overzichtelijke en goed georganiseerde administratie is de basis voor snel inzicht in uw financiële situatie, en dat is cruciaal voor het succes van uw onderneming.

Daarnaast moet uw administratie voldoen aan de specifieke eisen binnen uw branche én aan de wetgeving. Wij vinden een solide administratie erg belangrijk. Daarom verzorgen wij deze graag voor u en rapporteren we uw resultaten maandelijks of per kwartaal. Niet achteraf, maar met direct inzicht in uw cijfers!

We helpen u graag bij het opzetten of bijwerken van uw financiële administratie. Of we werken samen in de cloud. U scant of boekt zelf uw verkoop- en inkoopfacturen en banktransacties—wat voor u het makkelijkst is. Wij zorgen voor naadloze koppelingen met uw bank en administratiesysteem.

Samenwerken in de cloud

Samenwerken in de cloud

Exact Online is online bedrijfssoftware voor ondernemers en accountants. Via internet heeft u toegang tot uw eigen administratie en als u dat wenst kijken en werken wij online met u mee. Zo kunt u eenvoudig samenwerken en de werkzaamheden verdelen. Wat doet u, wat...

Lees meer