Administratie
Een overzichtelijke en goed georganiseerde administratie is de basis voor snel inzicht in uw financiële situatie, en dat is cruciaal voor het succes van uw onderneming.
Daarnaast moet uw administratie voldoen aan de specifieke eisen binnen uw branche én aan de wetgeving. Wij vinden een solide administratie erg belangrijk. Daarom verzorgen wij deze graag voor u en rapporteren we uw resultaten maandelijks of per kwartaal. Niet achteraf, maar met direct inzicht in uw cijfers!
We helpen u graag bij het opzetten of bijwerken van uw financiële administratie. Of we werken samen in de cloud. U scant of boekt zelf uw verkoop- en inkoopfacturen en banktransacties—wat voor u het makkelijkst is. Wij zorgen voor naadloze koppelingen met uw bank en administratiesysteem.
Tegemoetkoming ondernemers getroffen sectoren vrijgesteld van belastingheffing
De eenmalige tegemoetkoming van € 4.000 op grond van de Beleidsregel Tegemoetkoming ondernemers getroffen sectoren (TOGS) wordt vrijgesteld van belastingheffing. Dat staat in het beleidsbesluit fiscale tegemoetkomingen naar aanleiding van de coronacrisis.
UPDATE In 1 keer uitstel betaling voor aanslagen IB, LH, BTW en Vpb
Ondernemers kunnen automatisch in 1 keer uitstel van betaling aanvragen voor alle aanslagen inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting (btw) en loonheffingen. Het gaat om bijzonder uitstel van betaling voor 3 maanden vanwege de coronacrisis. Of het ook kan voor andere belastingaanslagen, is nu nog niet bekend.
Bijzonder uitstel van betaling als gevolg van het coronavirus
Wanneer betalingsproblemen als gevolg van het coronavirus dreigen, dan geeft de belastingdienst mogelijkheden voor uitstel van betaling.