Administratie

Een overzichtelijke en goed georganiseerde administratie is de basis voor snel inzicht in uw financiële situatie, en dat is cruciaal voor het succes van uw onderneming.

Daarnaast moet uw administratie voldoen aan de specifieke eisen binnen uw branche én aan de wetgeving. Wij vinden een solide administratie erg belangrijk. Daarom verzorgen wij deze graag voor u en rapporteren we uw resultaten maandelijks of per kwartaal. Niet achteraf, maar met direct inzicht in uw cijfers!

We helpen u graag bij het opzetten of bijwerken van uw financiële administratie. Of we werken samen in de cloud. U scant of boekt zelf uw verkoop- en inkoopfacturen en banktransacties—wat voor u het makkelijkst is. Wij zorgen voor naadloze koppelingen met uw bank en administratiesysteem.

UPDATE In 1 keer uitstel betaling voor aanslagen IB, LH, BTW en Vpb

UPDATE In 1 keer uitstel betaling voor aanslagen IB, LH, BTW en Vpb

Ondernemers kunnen automatisch in 1 keer uitstel van betaling aanvragen voor alle aanslagen inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting (btw) en loonheffingen. Het gaat om bijzonder uitstel van betaling voor 3 maanden vanwege de coronacrisis. Of het ook kan voor andere belastingaanslagen, is nu nog niet bekend.

Lees meer