Administratie
Een overzichtelijke en goed georganiseerde administratie is de basis voor snel inzicht in uw financiële situatie, en dat is cruciaal voor het succes van uw onderneming.
Daarnaast moet uw administratie voldoen aan de specifieke eisen binnen uw branche én aan de wetgeving. Wij vinden een solide administratie erg belangrijk. Daarom verzorgen wij deze graag voor u en rapporteren we uw resultaten maandelijks of per kwartaal. Niet achteraf, maar met direct inzicht in uw cijfers!
We helpen u graag bij het opzetten of bijwerken van uw financiële administratie. Of we werken samen in de cloud. U scant of boekt zelf uw verkoop- en inkoopfacturen en banktransacties—wat voor u het makkelijkst is. Wij zorgen voor naadloze koppelingen met uw bank en administratiesysteem.
Prinsjesdag 2019 in 1 minuut
De fiscale highlights van Prinsjesdag 2019
WAB speelt nu al een rol bij contractverlenging
Een werkgever die een tijdelijk contract met een werknemer afspreekt, moet bij het eindigen van dit contract per 1 januari 2020 een transitievergoeding betalen. Werkgevers kunnen hier op letten als zij bijvoorbeeld per 1 juli een contractverlenging afspreken.
Aanmelden voor nieuwe KOR vanaf 1 juni 2019 mogelijk
Zoals u ongetwijfeld hebt vernomen, verandert de huidige kleineondernemersregeling vanaf 1 januari 2020. Met de nieuwe regeling kan een in Nederland gevestigde ondernemer kiezen voor een vrijstelling van de btw-plicht als de omzet niet hoger is dan € 20.000 (excl. btw) per kalenderjaar.